Reflektion från en Förändringsagent, tema: Pepp och uppmuntran

Idag 16/6 mötte vi våra möjliggörare, det var ett spännande möte som gav nya tankar och idéer. Vi jobbade tillsammans i olika uppgifter och lärde känna varandra bättre. Det känns mycket spännande att nu veta vilka som vi ska jobba med under de följande veckorna.

 Idag var även sista dag denna vecka som hela gruppen av förändringsagenter jobbat på samma plats. Vi avslutade därför dagen med att ge varandra uppmuntrande ord utifrån veckan som varit. Jag kan bara säga att hela gruppen är helt fantastisk och jag satt med ett leende på läpparna hela vägen hem till Hudiksvall. Inte trodde jag att man kunde bli så bra vänner bara på så få dagar. 

I övrigt en väldigt rolig och givande dag och jag är otroligt peppad för morgondagen trots att jag ska gå upp kl halv 6.

Joar Ekenstaf
Förändringsagent med uppdrag att modighetsträna politiker
Region Gävleborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0