Reflektion från Roger Persson

Ett stort tack till alla som varit med på den här häftiga resan. Ett jättebra koncept med utmanande och tuffa uppdrag för både Förändringsagenter och Möjliggörare. Presentationen med både innehåll och framförande var verkligen bra gjord. Jag önskar att ännu fler hade varit där och lyssnat på era kloka ord. Jag ser till att det kommer en inbjudan där ni får chansen att delge era reflektioner och råd, på det kommunfullmäktige ni besökte.

Ett särskilt tack till Maria och Manno som skuggade mig några dagar och gav mig kloka råd och tips på vägen. Jag lovar ta mig an uppdragen ni gav mig med största engagemang. Men först tänker jag faktiskt ta semester en tid - Paris nästa!

Bästa sommarhälsningar

Roger
Kommunalråd i Gävle, under modighetsträning av Förändringsagenterna Maria & Manno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0