En dag kvar till leverans!

Tisdag 27 Juni

Idag var det sista dagen för oss i Hudiksvall, vi började dagen men en obligatorisk check-in som varje morgon får oss fokuserade på jobbet och vi får även höra om någon har en bra respektive dålig dag. Efter det var det fullt ös resten av dagen! På förmiddagen jobbade vi med de fem goda råden som vi genom ett aktivt samarbete lyckades få till fem kanonbra råd till möjliggörarna och sedan fortsatte vi med uppdragsbeskrivningarna samt det personliga brevet med våran partner.

En skön massagestund hann vi även klämma in idag och det var verkligen välbehövligt, efteråt kände man sig avslappnad och koncentrerad på uppdragen igen! Viktor och jag hade då för andra dagen i rad varit sjukt stressade och jobbat häcken av oss. Men hårt arbete lönar sig det är en säker sak för vi hann klart och vart även mäkta stolta över resultatet också! På eftermiddagen bjöd även Emma på en välförtjänt glass - Tack!

På slutet efter en tuff och ansträngande dag lyckades vi planera morgondagens schema efter våra behov och efter tidsschemat.

Imorgon är det våran sista dag och det är då vi ska presentera vad vi kommit fram till för möjliggörarna och det kommer bli nervöst men även kul, pepp!

Sedan måste jag bara påpeka vilken härlig, ambitiös och engagerad grupp av ungdomar jag fått chansen att jobba med under två och en halv vecka och det har minst sagt varit en lärorik tid.

Till sist så ska vår processledare Emma ha en guldstjärna hon. Jag tror jag pratar för alla när jag säger att vi har lärt oss en massa och hur skönt det kan vara att slänga in en energizer när man behöver lite extra energi. Det har bjudits av mycket skratt och det koner definitivt bli ett minne för livet!

Dalia Rahim

Förändringsagent med uppdrag att modighetsträna politiker
Region Gävleborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0