FILM!

Av Björn Grundström, och pyttelite av mig, Ingrid.

Björn Grundström är en skillad kille, bland annat kan han filma och klippa och sånt trixigt. Så då han var en av deltagarna på utbildningen och min kamera kan filma så la vi ihop ett plus ett och så blev det denna film! Fort gick det. Denna film får ni gärna kolla på tusen gånger om och om igen tills imorgon kväll då jag kan uppdatera på nytt. Nu måste jag nämligen ge upp då jag är alldeles febrig och ska upp tidigt imorgon. Men på detta vis har vi ju kvar det roliga ett tag!
Kolla också in Björns egna företag och hemsida här!

Uppdatering: Nu ska filmen gå att titta på!

Kommentarer
Postat av: Sofie

det går inte att titta på klippet! :(

2010-11-01 @ 22:24:29
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/
Postat av: Emma Hansson

man kan inte kolla på videon :/

2010-11-01 @ 22:33:56
URL: http://emmavictoriahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0